عزت و اقتدار ایران حاصل رشادت ایثارگران است

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: آسایش و امنیت امروز ما ثمره مجاهدت و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر طی مراسمی از جانبازان سرافراز شاغل و بازنشسته در مجموعه مدیریت درمان تجلیل کرد.

دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر در این مراسم با اشاره به نقش بی بدیل جانبازان در رشد و نمو درخت تنومند انقلاب اسلامی گفت: روز جانباز فرصتی برای تجلیل از عزیزانی است که برای اعتلای نام وطن و آسایش نسل امروز از جان و مال خود گذشتند و سرافرازی و عزت را برای این سرزمین به ارمغان آوردند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس که برای تامین ابتدایی‌ترین ادوات جنگی در مضیقه بودیم آنچه باعث شکست دشمن تا بن دندان مسلح و حفظ کیان و عزت این مرز و بوم شد اعتماد و التزام امت به رهنمودهای ولی فقیه، رشادت و استقامت ایثارگران و جانبازان سلحشور بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر ادامه داد: عزتمندی و سرافرازی ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی ایثارگران و جانبازان است و باید تلاش شود حدیث سلحشوری آنان به عنوان الگویی برای نسل آینده تشریح و تبیین شود.

کد خبر: 58669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =