کمبود محصول با رشد تولید برطرف می‌شود

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با رشد تولید کمبود محصول برطرف خواهد شد و ما نیز همسو با سایر دولتمردان در بخش‌های دولت پیگیر برطرف کردن موانع تامین مواد اولیه هستیم تا از خام‌فروشی جلوگیری شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مرتضوی در بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بیان کرد: با رشد تولید کمبود محصول برطرف خواهد شد. در تلاش هستیم تا بتوانیم موانع تامین مواد اولیه را برطرف کنیم تا از خام‌فروشی جلوگیری شود.

او در جریان این بازدید بر افزایش تلاش ها و مجاهدت در مسیر رونق تولید و تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: بی شک با تلاش و همت همه کارکنان جبهه تولید، پیشرفت اقتصادی کشور با قدرت و قوت بیشتری حاصل می‌شود.

وزیر کار با اشاره به اینکه امروز برای بازدید، نظارت میدانی و دیدار با کارگران سخت‌کوش به این مجموعه‌های تولیدی آمدیم، بیان کرد: موضوع رشد تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون شعار سال، به همه مجموعه‌های تولیدی برمی‌گردد و البته که ما اگر بتوانیم رشد تولید داشته باشیم افرایش بهره‌وری نیز خواهیم داشت و با افزایش بهره‌وری یکی از مولفه‌های مهار تورم هم اتفاق خواهد افتاد.

مرتضوی با تاکید بر اینکه مجموعه شرکت‌های سرمایه‌گذاری در زیرمجموعه وزارتخانه مبنای کارشان را بر شفافیت قرار داده‌اند و یکی از راه‌های این ایجاد شفافیت، ارائه محصول در بازار سرمایه است، افزود: ما بخش قابل توجهی از شرکت‌های سودده را در بازار سرمایه ثبت و عرضه کردیم و شرکت‌هایی که تاکنون موفق به این کار نشدند هم به زودی با رفع موانع پیش رو، وارد بازار سرمایه خواهند شد.

وزیر کار گفت: مقام معظم رهبری بر تحقق رشد تولید تاکید ویژه فرمودند و در واقع رشد تولید باید در تمام عرصه‌ها باشد و گستره محصولات بالادستی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی نیز فراگیرتر شود.

مرتضوی با همراهی مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین و هلدینگ صدر تامین از بخش‌های مختلف شرکت کاشی و سرامیک سعدی، شرکت ایرانول و مجتمع قیرسازی تهران نفت نفت پاسارگاد بازدید و از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این شرکت‌ها به خصوص در حوزه سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای قرار گرفت.

کد خبر: 58834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =