ماموریت صندوق بیمه اجتماعی جذب بیمه‌شده جدید است

بیت‌اله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایجاد ذخیره ثروت برای آینده و جذب بیمه شده جدید در سال جاری را مهمترین وظیفه و ماموریت راهبردی این صندوق دانست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، برقراری روز شنبه ۱۹ فروردین در اولین نشست شورای معاونین در سال ۱۴۰۲ به تبیین شعار سال پرداخت و بر دستورات رئیس جمهوری در پیام نوروزی تاکید کرد.

مدیرعامل این صندوق با اشاره به دیدار رمضانی مسئولان نظام با رهبر انقلاب اسلامی تاکید کرد: در همه کشورهای جهان، صندوق‌ها را منابع مالی قابل توجهی می‌دانند که نقش بسیار موثری در مهار تورم دارد و نتایج پژوهش‌های علمی نیز بین سود سرمایه‌های صندوق و کاهش نرخ تورم رابطه معناداری را تفسیر می‌کنند.

برقراری اضافه کرد: بررسی‌های دقیق علمی نشان می‌دهد افزایش سرمایه‌گذاری نیز در کاهش تورم، افزایش بهره‌وری، افزایش تولید، ارتقاء عملکرد در واحدهای اقتصادی و صنعتی نقش دارد.

او ادامه داد: برنامه‌های صندوق برای ذینفعان و جامعه هدف، از طریق گسترش چتر بیمه‌ای و رشد سرمایه‌گذاری پیگیری گردد تا با سرمایه بیمه شده‌ها، سهم کارفرمایی دولت و سرمایه‌های صندوق و در نتیجه موجبات رشد تولید و مهار تورم را در پی داشته باشند.

مدیر عامل صندوق گفت: مدیران در طول سال جاری، باید سیاست‌ها و اقدامات اجرایی را بر مبنای برنامه راهبردی ۵ ساله صندوق پیش‌بینی و انجام دهند و کمیته اطلاعات راهبردی وظیفه گردآوری و تجمیع اطلاعات و مجموعه اقدامات را بر عهده داشته باشد.

کد خبر: 58873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =