پذیرش بیش از ۲۴۵ هزار بیمار در ایام نوروز

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از ارائه خدمات درمانی به بیش از ۲۴۵  هزار بیمار در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان خوزستان طی طرح کشیک نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، هدایت‌اله عبدی‌زاده با بیان اینکه با آغاز طرح کشیک نوروزی ۱۴۰۲ خدمات درمانی متعددی به مراجعه کننده‌های مراکز ملکی تامین‌اجتماعی سراسر استان ارائه شد، گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۱۴ فروردین امسال، بیش از ۲۴۱ هزار نفر به این مراکز مراجعه و به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: در این مدت، ۱۵۷۸ بیمار غیر کووید و ۶۵ بیمار مشکوک به کووید در بخش‌های مختلف بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان به فعال بودن اتاق‌های عمل بیمارستان‌ها در تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: ۲۰۲ بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفتند که ۱۴۰ نفر از آنان به‌صورت اورژانسی جراحی شدند.

عبدی‌زاده همچنین از تولد ۳۳۱ نوزاد در بیمارستان‌های تامین‌اجتماعی در ایان نوروز خبر داد و گفت: زایشگاه‌های بیمارستان‌های ما در سطح استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مادران باردار بود که در تعطیلات نوروز ۳۳۱ نوزاد متولد شدند که ۱۸۵ مورد به‌صورت طبیعی و ۱۴۶ مورد به‌صورت سزارین به دنیا آمدند.

کد خبر: 58902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =