پیام مدیر درمان تامین‌اجتماعی اصفهان به مناسبت فرارسیدن شب‌های قدر

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان اصفهان در پیامی ضمن گرامیداشت لیالی پر فیض و بابرکت قدر؛ فرا رسیدن ایام شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) را به عموم مردم شریف استان اصفهان تسلیت گفت و برای مومنین خداجوی از درگاه خداوند متعال آمرزش و قبولی عبادات در شب‌های قدر طلب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، متن پیام دکتر محمد رجالی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مولای متقیان حضرت علی(ع)، مولود کعبه، نخستین شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید و مظهر عدالت و مردانگی و حماسه آفرینی است. ایام شهادت جانگداز این امام همام مقارن است با لیالی پر برکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می‌خواند تا با احیاء این لیالی، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش گذارند. شب قدر از شب‌های با عظمت، مقدس و متبرکی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می‌گیرد، این شب فرصتی مغتنم، برای شست‌وشوی آینه دل از زنگار گناه و معصیت است.

بیست و یکم ماه مبارک رمضان سالروز شهادت مظهر صلابت، تجسم عینی عدالت و سرسلسله شجره طیبه امامت و ولایت حضرت علی(ع) است. آن امام همامی که شهید محراب خانه معبود است و ذکر نام بزرگش حرمتی برای توسل و استعانت از خداوند متعال شده و روایت بخشندگی‌اش، روزنه امید سائلان و دردمندان گشته است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، توفیق بهره‌مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق را در شب‌های قدر از خداوند منان مسئلت می‌نمایم و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان، حضرت علی علیه‌السلام را به حضور بیمه شدگان، کارکنان مدیریت درمان استان اصفهان و مراکز درمانی تابعه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون، سلامتی و شادکامی خواستارم.»

کد خبر: 59004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =