تعیین اولویت‌های مدیران تأمین‌اجتماعی استان اردبیل

مدیرکل و مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان با یکدیگر دیدار کرده و اولویت‌های امور تأمین‌اجتماعی را در سال جدید تعیین کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌ عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل، روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ افشین شیرزاده مدیر کل تامین‌اجتماعی استان اردبیل و هئیت همراه با حضور در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان با دکتر سید عباس موسوی مدیر درمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شیرزاده در این دیدار با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برای مدیر و کارکنان مدیریت درمان استان و مراکز درمانی تابعه و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در دو بخش بیمه‌ای و درمان تامین‌اجتماعی استان در سال گذشته گفت، در سال ۱۴۰۱ و همزمان با سفر مدیر عامل محترم سازمان تامین‌اجتماعی مصوبات بسیار خوبی از جمله انجام پروسه تهاتر درمانگاه شماره دو اردبیل، بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل، شروع عملیات اجرایی شعبه پارس‌آباد، ادامه روند رو به پیشرفت هتل ۵ ستاره سرعین و احداث مهمانسرا در مشگین شهر در دست اجرا قرار گرفت.

وی افزود: سال جاری برای استان اردبیل در حوزه تامین‌اجتماعی سال سرمایه گذاری در طرح‌ها و پروژه‌ها در دو بخش بیمه‌ای و درمان است که با به نتیجه رساندن آنها، استان شرایط بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به مردم شریف و به ویژه بیمه شدگان محترم سازمان پیدا خواهد کرد.

مدیر درمان استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیر کل تامین‌اجتماعی و هئیت همراه، تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه کارکنان تلاشگر و سختکوش در بخش‌های بیمه‌ای استان، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در سال گذشته در بخش درمان تامین‌اجتماعی گفت: اولویت برنامه‌های مدیریت درمان استان در سال گذشته ارائه خدمات درمانی و تشخیصی مطلوب و با کیفیت برای بیمه شدگان محترم سازمان بود که با همت و کارآمدی شایسته همکاران زحمتکش در این خصوص موفق عمل کردیم.

موسوی با اشاره به اقدامات این مدیریت در راستای گسترش و ارتقای خدمات درمانی، بیان کرد: افتتاح و بهره برداری از طرح‌های ارتقای هتلینگ برخی بخش‌ها در بیمارستان‌های اردبیل و پارس‌آباد، افتتاح دستگاه MRI در بیمارستان سبلان اردبیل، برگزاری دو مرحله استخدام در بخش درمان، تبدیل وضعیت پزشکان عمومی و متخصص، نهایی شدن احداث درمانگاه شهرستان‌های گرمی، بیله سوار و خلخال و پیشرفت نسبی در روند احداث درمانگاه نمین از جمله این خدمات در بخش درمان مستقیم است.

وی ادامه داد: در بخش درمان غیرمستقیم نیز از افزایش ۱۲ درصدی مراکز طرف قرارداد برخوردار بودیم؛ به طوری که تعداد آنها به بیش از ۱۰۰۰ مرکز رسید و به این ترتیب، خدمات درمانی سازمان در استان به سهولت در دسترس بیمه شدگان قرار می‌گیرد.

وی در پایان، سال ۱۴۰۲ را سال تحول در احداث پروژه‌ها متناسب با مصوبات تائید شده اعلام کرد که اعتبارات مالی و مجوزهای لازم از سوی سازمان برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

کد خبر: 59034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =