اجرای ۲۱ هزار نفردوره آموزش‌ مهارتی در پادگان‌های استان تهران

جواد روان بخش، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از فراگیری آموزش‌های مهارتی توسط ۲۱ هزار و ۴۰۰ نفر-دوره سرباز در پادگان‌های استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران؛ روان‌بخش با اعلام این خبر گفت: دوران مقدس سربازی فرصتی مغتنم برای بهره‌گیری از توانمندی جوانان در راستای فراگیری مهارت است و می‌تواند زمینه‌ساز حضور موثر آنان در جامعه و فرصت‌های درخشان شغلی در آینده باشد.

او با اشاره به اینکه دغدغه جوانان پس دوران خدمت نظام وظیفه ورود به بازار کار است، خاطر نشان کرد: سربازان می‌توانند در این دوران با فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آینده شغلی خود را تضمین و از این طریق به اشتغال پایدار برسند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ادامه داد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان وظیفه در پادگان‌ها و یگان‌های نظامی منطبق با فناوریهای نوین و نیاز بازار کار باشد، موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی در نقاط مختلف خواهد بود.

روان‌بخش اضافه کرد: آموزش‌های مهارتی در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی بر اساس آخرین استانداردهای آموزشی روز در سطح بین‌المللی برای سربازان ارائه می‌شود و متقاضیان پس از گذراندن دوره و قبولی در سنجش تئوری و عملی موفق به کسب گواهینامه مهارت و صلاحیت حرفه‌ای خواهند شد.

کد خبر: 59044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =