آمادگی کمیسیون اجتماعی مجلس برای تصویب قوانین مرتبط با معیشت کارگران

مهدی عیسی‌زاده، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل این کمیسیون برای حمایت و تصویب قوانین مرتبط با بهبود معیشت کارگران در برنامه هفتم توسعه و بودجه سالیانه کشور خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی‌زاده، سه‌شنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی نمایندگان فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی و اعضای احزاب حوزه کار و تولید با وزیر کار گفت: مهم‌ترین ابزار نمایندگان مجلس، نظارت میدانی و نظارت بر حُسن اجرای قانون است و از این طریق پیگیر مطالبات و دغدغه‌های جامعه کارگری کشور هستیم.

او با تأکید بر این‌که کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هر آنچه در توان دارد برای تأمین معیشت و رفاه کارگران در هر رده و بخشی به کار می‌گیرد، یادآور شد: در این خصوص مطالب و پیشنهادات صاحب‌نظران و فعالان این حوزه‌ها برای تدوین و تصویب قوانین به‌روز و مطلوب، لازم و ضروری است.

عیسی‌زاده با اشاره به نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی، افزود: ما هیچ‌گونه نقشی در اجرا و نیز ابلاغ بخش‌نامه‌های مربوطه نداریم اما در موقع اجرا از توان و اهرم نظارتی خود می‌توانیم به نفع کارگران استفاده کنیم.

کد خبر: 59087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =