بازدید وزیر بهداشت از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

وزیر بهداشت شب گذشته از بخش‌های مختلف سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در غرفه شبکه قرآن سیما، پویش میلیونی «می‌خوانمت» ویژه ختم قرآن در ماه مبارک رمضان رونمایی شد و وزیر بهداشت نیز در این پویش ثبت‌نام کرد.

پویش «می خوانمت» پیرو توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر خواندن روزانه یک صفحه از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده و از طریق سامانه‌های www.mikhanamat.com و www.mikhanamat.ir قابل دسترس است.

عین‌اللهی همچنین از غرفه های خبرگزاری ایکنا، مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، آستان قدس رضوی و برخی دیگر از غرفه‌های برپا شده در نمایشگاه بازدید کرد.

عین‌اللهی در گفت‌وگو با شبکه قرآن سیما، بیان کرد: امسال پس از سه سال، شاهد برگزاری نمایشگاه عظیم و استقبال ویژه مردم هستیم و حضور پرشور مردم، نشان از علاقه آنها به قرآن و آموزه‌های دینی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ سال در فرهنگستان علوم پزشکی کمیته قرآن و عترت به سرپرستی دکتر سیم فروش، تشکیل شده است و سالانه حداقل یک نشست با موضوع قرآن و سلامت در کشور برگزار می‌شود. همچنین اواخر اردیبهشت جشنواره قرآنی هدهد با مشارکت بیش از ۴۵ هزار نفر از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

کد خبر: 59125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =