جهاد تبیین رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر است

مهدی رضوی‌کیا، رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تبیین آگاهانه و امیدآفرین توفیقات حاصل‌شده در جامعه کار و تولید، رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر امسال در سراسر کشور است.

به گزارش آتیه انلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضوی‌کیا بیان کرد: هفته کارگر فرصت مناسبی برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور است.

رئیس کمیته روابط‌عمومی و بین‌الملل ستاد گرامیداشت هفته کارگر تأکید کرد: در سال مهار تورّم و رشد تولید، اهتمام کارگران برای شکوفایی اقتصاد کشور اثرگذار است.

او با اشاره به تجلّی نقش جامعه‌ کارگری کشور در دوران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در منطق اسلام، کار عملی صالح و عبادت توصیف شده است که این امر جایگاه و ارزش واقعی کارگر را در نظام اسلامی نشان می‌دهد.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت کار با تأکید بر لزوم توجه نهادینه و نظام‌مند به نقش و جایگاه منحصر به ‌فرد سرمایه‌های انسانی در بنگاه‌های تولیدی، ادامه داد: تبیین آگاهانه توفیقات حاصل‌شده در جامعه کار و تولید، رویکرد برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر امسال در سراسر کشور است.

او در ادامه گفت: برنامه‌های امیدآفرین در هفته کارگر امسال، همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با اهداف نوآورانه، نگاه امیدوارانه و خلاقانه برگزار می‌شود.

رضوی‌کیا با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده به ‌عنوان کلید اساسی همه قفل‌ها و ضرورت جهاد تبیین به‌عنوان فریضه‌ای قطعی و فوری، اضافه کرد: در همین راستا قرارگاه امیدآفرینی و جهاد تبیین حضرت زینب‌(س) با مأموریت افزایش امید و ارتقای سرمایه اجتماعی در وزارت کار تشکیل شده که از ظرفیت آن برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر بهره می‌بریم.

کد خبر: 59194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =