آغاز ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی مشهد با حضور وزیر بهداشت

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار خراسان رضوی، عملیات ساخت کلان بیمارستان یک هزار تخت خوابی در شهرک دانش و سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، این پروژه در مجموعه شهرک دانش و سلامت مشهد با زیر بنای حدود ۱۰۰هزار متر مربع و به منظور دسترسی آسانتر مردم مشهد و زائران بارگاه منور رضوی در قالب ۸ طبقه با جانمایی هزار تخت بیمارستانی احداث می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه آغاز عملیات احداث این بیمارستان گفت: استان خراسان رضوی و به خصوص شهر مشهد از لحاظ تعداد تخت های بیمارستانی از میانگین استاندارد پایین تر قرار دارد و از همین رو نیاز بود برای این استان و شهر مقدس مشهد که زائر پذیر است، توجه بیشتری در حوزه ساخت بیمارستانهای مجهز مبذول شود.

عین‌اللهی با بیان اینکه به یمن ورود رهبر معظم انقلاب به شهر مشهد و با تأسی به فرمایش های ایشان، کلان بیمارستان پیشرفته یکهزار تخت خوابی برای دسترسی آسانتر عموم مردم و زائران به خدمات درمانی در مشهد ساخته خواهد شد، بیان کرد: در این کلان بیمارستان تلاش می شود همه تخصص های پزشکی حضور داشته باشند تا مردم مناطق مختلف شهر مشهد و پیرامون آن برای دریافت خدمت تخصصی مورد نیاز خود نیازی به طی مسافت طولانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه دو کلان بیمارستان نیز با نام های حضرت مهدی(عج) و شهدای تجریش در تهران افتتاح شده و می شود، گفت: برای سایر شهرها نیز پیش بینی کلان بیمارستان شده است و تاکنون ساخت ۵ کلان بیمارستان در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: با موافقت استاندار و پیگیری رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد سعی می شود برای ساخت این پروژه از پیمانکارانی استفاده شود که در مدت زمانی کوتاه بتوانند بیمارستان را تحویل دهند.

کد خبر: 59246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =