پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز آزمایشگاه را به فعالان جامعه آزمایشگاهی تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، متن پیام دکتر بهرام عین‌اللهی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

زادروز حکیم جرجانی، طبیب بلندنام، پژوهنده و آزمایشگر برجسته ایرانی که به شایستگی روز آزمایشگاه نام یافته، فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاش ها و مجاهدت های خانواده بزرگ آزمایشگاهیان کشور است؛ آنان که حلقه وصل خادمان سلامتند و درمان و شفای دردمندان در گرو تلاش شبانه روزی آنان است. با کوششی خستگی ناپذیر در ارائه خدمات بالینی به مردم، راه سلامت آنان را می گشایند و با تحقیق نو به نو و تولید دانش نافع در عرصه علوم پایه پزشکی و آزمایشگاهی، شاخص های سلامت کشور را اعتلا می بخشند.

پیشرفت در علوم پزشکی و تحقق بخش مهمی از الگوی عدالت و تعالی سلامت، در گرو رشد علوم پایه و بالینی است که با همت جامعه آزمایشگاهیان کشور حاصل می شود.

افزون بر این، داده ها و اطلاعات سلامت که رمز گشای تصمیم‌گیری ها و اقدامات بهداشتی و درمانی با تکیه بر یافته‌های متقن و علمی است، با همت آزمایشگاهیان تولید و پردازش می شود.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات استادان، کارشناسان و دانشجویان علوم آزمایشگاهی در ماه میهمانی خداوند، این مناسبت ارجمند را صمیمانه به ایشان تبریک می گویم و با حق گزاری نسبت به مجاهدت های ارزنده این جامعه خدوم به ویژه فداکاری های فراموش ناشدنی آنان در دوران مبارزه با کرونا، امید دارم که رشد و اعتلای همه جانبه علوم آزمایشگاهی و دوام توفیقات این همکاران عزیز را شاهد باشیم.»

کد خبر: 59250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =