هزینه ۳۰۰ میلیاردی دولت برای تکمیل مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان

مجتمع توانبخشی ایثارگران استان گلستان، به عنوان طرحی که از دولت‌های پیش، روی زمین مانده بود با هزینه ۳۰۰ میلیاردی دولت در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان در دیدار اخیر خود با مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی بنیاد شهید بیان کرد: تکمیل طرح مجتمع توانبخشی ایثارگران از مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به گلستان بود و برای آن ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که تاکنون ۵۰ میلیارد ریال بیشتر از اعتبار مصوب هزینه شد.

او افزود: مجتمع توانبخشی ایثار به پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد رسیده و فازهای اول و دوم این پروژه شامل بخش‌های اقامتی و توانبخشی، در سفر دوم رییس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد.

زنگانه با بیان این که تخصیص اعتبارات مصوب سفر اول هیات دولت به گلستان بصورت کامل صورت نگرفته گفت: به دلیل اهمیت این پروژه و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران، تخصیص اعتبار این پروژه بیش از ۱۰۰ درصد بوده است و این پروژه که وسعتی بیش از ۱۰ هزار متر دارد در شان ایثارگران و جانبازان باشد.

او گفت: همچنین در سفر دوم رییس جمهور به گلستان عملیات اجرایی خانه ایثار (پارک سلامت) جانبازان و ایثارگران حوزه اعصاب و روان و خانواده‌های آنان آغاز خواهد شد.

عملیات اجرایی ساخت ساختمان مرکز توانبخشی جانبازان و معلولان گلستان واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی گرگان از سال ۱۳۸۵ آغاز شد.

این مجتمع در سه طبقه با امکاناتی مانند استخر، کلاس های آموزشی، مرکز توانبخشی، سوئیت و سالن اجتماعات ساخته شده است.

استان گلستان بیش از ۱۳ هزار جانباز، هزار و ۱۷۸ آزاده و ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی دارد که مجموع خانواده زیرپوشش آنان افزون بر ۸۰ هزار نفر است.

کد خبر: 59713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =