آمارهای مربوط به  اشتغال در استان ایلام شفاف سازی شود

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: آمار وام‌گیرندگان با میزان اشتغال ایجاد شده در استان باید به طور دقیق شفاف‌سازی و با مستندات و شواهد این آمارها برای مردم تبیین شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید آمارهای مربوط به اشتغال در استان شفاف‌سازی شود، بیان کرد: آمار وام گیرندگان با میزان اشتغال ایجاد شده باید به طور دقیق بررسی شود، چون پذیرش برخی آمارها برای مردم باور پذیر نیست.

وی با بیان اینکه کارگران بیشترین تاثیر در رونق تولید در کشور را دارند گفت: جایگاه کارگر در فرهنگ اسلامی، شان بالایی دارد و کار کردن برای خانواده در فرهنگ اسلامی به منزله جهاد در راه خدا است اما متاسفانه عملکرد قانونی و رفتاری ما در جامعه باعث شده جایگاه کارگر در جامعه تنزل پیدا کند که باید تلاش کرد تا جایگاه رفیع کار و کارگر در جامعه ما ارتقا پیدا کند.

امام جمعه ایلام با انتقاد وضعیت و جایگاه کارگر در ادارات، افزود: کارگران شرکتی متاسفانه از حداقل حقوق برخوردارند که این مسئله باید از سوی مسئولان پیگیری شود چون این افراد همیشه از وضعیت حقوق و دیر پرداخت شدن حقوق گلایه دارند.

کریمی‌تبار تاکید کرد: کارگر خیلی نمی‌تواند از حق خود دفاع کند، کسانی که حامی حقوق کارگر هستند باید به حق و حقوق کارگران توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر: 59743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =