کاهش ۴۰ درصدی تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق در استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از کاهش ۴۰ درصدی تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق این استان در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، جمشید امیدی با بیان این مطلب افزود: تعداد واحدهای دارای حقوق معوق این استان از ۱۰ واحد در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به ۶ واحد در مدت مشابه امسال رسید.

وی با بیان اینکه همه تلاش‌ها در استان مرکزی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تحقق رشد تولید به کار گرفته شده است گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان نیز از ۴۳۴ نفر در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به ۴۱۷ نفر در مدت مشابه امسال رسید.

امیدی به کاهش چهاردرصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوق در این استان اشاره کرد و یادآور شد: استان مرکزی در مجموع، سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰، هم با رونق تولید و هم با رونق اشتغال همراه بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: در این مدت، تعداد کارگاه‌های فعال این استان با رشد ۲ و نیم درصدی همراه بود و ۵۹۹ کارگاه در استان مرکزی اضافه شد. جامعه کارگری استان نیز در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ روند افزایشی داشت و در این مدت، هشت هزار و ۲۰۰ نفر به این جامعه اضافه شد.

استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران دارای حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک است.

کد خبر: 59773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =