برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمارستان میلاد اهواز

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمارستان هیات‌مدیره‌ای میلاد اهواز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمارستان میلاد اهواز با حضور حسین حسین‌زاده، قائم‌مقام شرکت میلاد سلامت، هدایت‌الله عبدی‌زاده مدیردرمان خوزستان، عبدالرضا روشنی مدیرکل تأمین‌اجتماعی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد. در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات و تلاش‌های دکتر عبدالحکیم آباریان، مدیرعامل سابق این بیمارستان، دکتر آتیکاس یزدان‌پناه به عنوان مدیرعامل جدید این مرکز درمانی معرفی شد.

در این مراسم، قائم‌مقام شرکت میلاد سلامت، خدمات بیمارستان میلاد اهواز را در مدت تصدی‌گری آباریان، منشاء اثرات نیک برشمرد.

حسین حسین‌زاده، افزود: این بیمارستان توانست با مدیریت مناسب و همدلی اعضا، سونامی‌هایی مانند کرونا را به خوبی سپری کند و اتفاق‌های خوبی در مدت مدیریت او رقم خورده است.

وی گفت: درحال حاضر نیز مسئولیت سنگینی را بردوش داریم و برای پیشبرد اهداف بیمارستان باید دست به دست هم دهیم تا فصل جدیدی را آغاز کنیم.

در این مراسم همچنین مدیردرمان تأمین‌اجتماعی خوزستان خدمات بیمارستان میلاد اهواز را در راستای اهداف عالی سازمان مبنی بر ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیمه‌شدگان به طور رایگان بیان کرد.

هدایت‌الله عبدی‌زاده افزود: ما نیز با حمایت و قدردانی از اهداف سازمان، با تمام توان در مسیر تحقق برنامه‌های حوزه درمان در حرکت هستیم و امید که نتیجه تلاش‌های حوزه درمان سازمان منجر به افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان شود.

دکتر عبدالحکیم آباریان، مدیرعامل سابق بیمارستان میلاد اهواز نیز ضمن اشاره به شمه‌ای از خدمات انجام شده در دوران مدیریتی خویش، از جمله احداث واحد فیزیوتراپی مجهز، ایجاد بخش‌های جدید درمانی و افزایش تخت‌های بستری، برای مدیرعامل جدید بیمارستان، آرزوی توفیق کرد.

در ادامه، دکتر آرتیکاس یزدان‌پناه نیز ضمن تشکر برای انتخاب او به عنوان مدیرعامل جدید، اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری اعضای بیمارستان و نیز راهنمایی و مشاوره مسئولان هلدینگ درمان و مدیران تأمین‌اجتماعی استان، اقدمات موثری در راستای افزایش رضایت‌مندی بیماران تحقق یابد.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر از سوی رئیس هیات مدیره و مدیردرمان تأمین‌اجتماعی خوزستان به آباریان تقدیم و از زحمات او تقدیر و تشکر شد.

همچنین حکم انتصاب صادر شده از سوی دکتر شکیبا محبی تبار، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت میلاد سلامت خطاب به آرتیکاس یزدان‌پناه به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

با استناد به صورتجلسه هیات مدیره محترم شرکت میلاد سلامت در مورخ ۱۲/ ۲/ ۱۴۰۲ و نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی بدینوسیله به عنوان مدیرعامل موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت اهواز منصوب می‌شوید تا با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در راستای اهدف سازمان تأمین‌اجتماعی و شرکت میلاد سلامت تأمین‌اجتماعی اهتمام ورزید. توفیقات روزافزون جنابعالی در ایفای این مسئولیت خطیر را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

کد خبر: 59926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =