حمایت مالی دولت از کسب‌وکارهای خانگی در یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم افتتاح طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی، بر حمایت دولت از طرح‌های مشاغل خانگی و پشتیبان در سال جاری نیز خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، دو طرح پشتیبان مشاغل خانگی با اشتغالزایی برای ۱۰ نفر با حضور فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فلاحتی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها بر حمایت دولت از مشاغل خانگی درسال جدید تاکید کرد و افزود: یکی از راهکارهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت ایجاد شغل، حمایت از مشاغل خرد و خانگی در سال‌های گذشته بوده که در سال جاری نیز اعتبارات مناسبی از سوی دولت برای راه‌اندازی این مشاغل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اعطای تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی و پشتیبان را هدفمند دانست و بیان کرد: هدف از پرداخت تسهیلات به متقاضیان کسب و کار خانگی و پشتیبان‌ها توسعه فرصت‌های شغلی است؛ ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی و اشتغال اعضاء خانوار، افزایش بهره‌وری سرمایه و صرفه‌جویی در هزینه‌های جانبی اشتغال و افزایش درآمد خانواده از دیگر اهداف دولت در پرداخت تسهیلات است.

طرح دوخت لباس تحت مدیریت زهره فلاح با دریافت ۲۰۰ میلیون تومان از بانک رفاه و طرح پشتیبان بسته بندی محصولات باغی و گلخانه ای تحت مدیریت محمدرضا افضلی با دریافت ۲۵۰ میلیون تومان از بانک توسعه تعاون فعالیت خود را آغاز و هرکدام از این طرح‌ها برای ۵ نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.

کد خبر: 59973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =