گلایه مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان از وضعیت نامناسب مکان‌های عمومی خلخال

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان، از وضعیت نامناسب مکان‌های عمومی و دولتی شهرستان خلخال برای رفت و آمد معلولان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، عظیم قهرمانی با بیان این‌که وضعیت مناسب‌سازی مکان‌های عمومی و دولتی شهرستان خلخال برای رفت‌وآمد آسان معلولان رضایت‌بخش نیست، انجام اقدامات اساسی و فوری را در این باره لازم دانست.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان، در بازدید از ۱۰ اداره دولتی و پارک شهید چمران خلخال گفت: با وجود افزون بر دو هزار نفر توان‌خواه در شهرستان خلخال، وضعیت مکان‌های عمومی و دولتی این شهرستان از حیث مناسب‌سازی برای رفت‌وآمد آسان توان‌خواهان، رضایت‌بخش نیست.

او افزود: علاوه بر این، با توجه به سکونت نزدیک به ۱۴هزار سالمند در شهرستان خلخال، انتظار داریم تجدید نظر اساسی در این باره فوری در دستور کار قرار گیرد.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان با اشاره به فصل ۲ ماده ۲ قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، بیان کرد: بنا به قول مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط، موانع موجود در ترمینال شهرداری و بانک رفاه خلخال به‌زودی، برطرف می‌شود.

کد خبر: 60057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =