تشکیل قرارگاه طرح ملی کالا برگ الکترونیک در آذربایجان شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجرای طرح ملی کالا برگ الکترونیک در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در این نشست با اشاره به اهتمام جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در سراسر کشور، گفت: این طرح با هدف حمایت جدی دولت از سبد غذایی خانوار و تقویت سلامت غذایی مردم ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح با استفاده از اعتبار یارانه، امکان خریداری اقلام ضروری خانوار یک ماه زودتر فراهم شده است، بیان کرد: اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی باعث افزایش قدرت خرید و استفاده از فرصت فراهم شده برای خرید کالاهای ضروری مورد نیاز خانوار خواهد شد.

فتحی با اشاره به ضرورت پشتیبانی و همکاری دستگاه‌های مرتبط به ویژه سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها برای اجرای هر چه بهتر این طرح، گفت: برای تسهیل در اجرای این طرح ملی، قرارگاه ستاد هماهنگی اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در استان آذربایجان شرقی تشکیل و اجرایی شد.

وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌ها در اجرای این طرح ملی استفاده خواهیم کرد افزود: هم اکنون تعداد هزار و ۱۱ مرکز خرید و ۳۵۴ مرکز زنجیره‌ای در استان تجهیز و آماده اجرای این طرح هستند و برای مشارکت فروشگاه‌ها در اجرای این طرح ملی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و همه‌ فروشندگان می‌توانند با تامین کالاهای اساسی مصرفی با نصب (نرم افزار شما) در طرح ملی کالا برگ الکترونیک ثبت نام و در اجرای این طرح ما را همراهی کنند.

کد خبر: 60413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =