بهره برداری از بازطراحی سامانه "جستجوی شغل"

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از بازبینی و طراحی مجدد سامانه جستجوی شغل خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی، با اعلام این خبر افزود: با عنایت به لزوم هوشمندسازی فرآیندهای مرتبط با خدمات کاریابی و بهبود ارائه خدمات مشاوره و هدایت شغلی به کارجویان و کارفرمایان و نیز ایجاد شفافیت در بازار کار و در راستای رفع دغدغه‌های مدیران دفاتر کاریابی، سامانه جستجوی شغل به نشانی: https://shoghl.mcls.gov.ir توسط دفتر توسعه نهادهای اشتغال و هدایت نیروی کار مورد بازبینی و طراحی مجدد قرار گرفت و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌هایی که از طریق سامانه جستجوی شغل صورت می‌گیرد، پرداخت و گفت: از طریق این سامانه، کارفرمایانی که نیاز به نیروی کار دارند، ثبت نام می‌کنند. پس از بررسی ادعای آنها در مورد کسب و کار و کارفرما بودنشان، به کاریابی‌هایی که در کشور فعالیت دارند، متصل شده و می‌توانند، درخواست خود را برای اخذ نیروی کار، ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه این سامانه، بخشی تحت عنوان ثبت‌نام کارجو و بخش دیگری، تحت عنوان ثبت نام کارفرما دارد، گفت: از طریق این سامانه، کارفرما و کارجو می‌توانند، بهترین گزینه انتخابی را در کوتاه‌ترین زمان و صرف کمترین هزینه، داشته باشند.

کد خبر: 60877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =