جذب بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی در استان سمنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از پرداخت بیش از ۸۰ درصد سهمیه سال ۱۴۰۱ تسهیلات مشاغل خانگی در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی با اشاره به اعتبار ابلاغی استان در سال گذشته گفت: اعتبار ابلاغی استان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۷۶۵ میلیارد ریال بوده که با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در معرفی متقاضیان تسهیلات و همچنین پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل، تاکنون بیش از ۸۰ درصد سهمیه استان به مبلغ ۶۱۴ میلیارد ریال به تعداد ۸۴۷ نفر و با اشتغالزایی یک‌هزار و ۹۹ نفر پرداخت شده است.

وی گفت: شاغلین خانگی جهت بهره‌مندی از این تسهیلات جهت توسعه کسب و کار خود، باید به سامانه مشاغل خانگی به آدرس http://mkh.mcls.gov.ir مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام و دریافت مجوز، درخواست تسهیلات خود را به دستگاه اجرایی مرتبط با رشته فعالیت (صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی) ارائه کنند.

کاشانی افزود: تسهیلات این بخش، با اولویت به طرح‌هایی پرداخت خواهد شد که منطبق بر ظرفیت‌های منطقه‌ای و مورد تأیید دستگاه اجرایی مرتبط بوده و متقاضیان آماده ورود به بازار و دارای مجوز مشاغل خانگی باشند.

کد خبر: 60878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =