ارائه آموزش‌های مهارتی برحسب نیاز بازار کار صورت گیرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: ارائه آموزش های مهارتی برحسب نیاز بازار کار، می‌تواند به کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری کمک کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی بکارگیری و اشتغال مجدد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین‌اجتماعی و آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی روز شنبه ۲۰ خردادماه در محل دفتر مدیریت این اداره کل برگزار شد.

مهدی اسلام خواه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: یکی از عوامل ایجاد اشتغال پایدار در جامعه مهارت‌آموزی بر حسب نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح استان است که با توجه به تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن می‌توان به کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری کمک شایان کرد.

وی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را یک ضرورت برای اشتغال پایدار دانست و گفت: بهبود فضای کسب و کار، استفاده بهینه از فرصت‌ها و افزایش کارایی نیروی انسانی در درون جامعه با افزایش کارگاه‌ها و مهارتهای مورد تقاضا ارتقاء خواهد یافت.

اسلام‌خواه توجه به اشتغال مجدد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری را با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان، کمک مثمر ثمری به صندوق‌های تأمین اجتماعی عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه نقش کاریابی‌های غیر دولتی را در نیازسنجی نیروی کار کارفرمایان برای بازار کار و کمک به تعیین بستر مناسب جهت تولید بهتر و تحقق اهداف دولت و مردم مهم دانست.

کد خبر: 60947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =