جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات شکل‌گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها در استان سمنان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: در سال گذشته صد درصد اعتبارات شکل‌گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها توسط این اداره کل جذب شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، جعفر کاشانی در این‌باره گفت: در سال ۱۴۰۱ از محل ردیف اعتباری شکل‌گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها مبلغ شش هزار و ۷۷۵ میلیون ریال کمک بلاعوض جهت کمک به توسعه و توانمندسازی شرکت‌های تعاونی استان تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع، صد درصد اعتبار موصوف در قالب ۱۰ عنوان برنامه شامل ترویج و آموزش فرهنگ تعاون، حمایت از تعاونی‌های برتر، حمایت از پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوع تعاون، توسعه تعاونی‌های فراگیر ملی و سهامی عام، حمایت از ارتقای بهره‌وری در تعاونی‌ها، حمایت از تعاونی‌های فرش دستباف، انجام حسابرسی و نظارت بر تعاونی‌های مشمول، هزینه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به اینکه ۵۸ درصد اعتبارات فوق الذکر معادل سه هزار و ۸۹۵ میلیون ریال ذیل فصل ۵ و با هدف حمایت از ۱۵ شرکت تعاونی در سطح استان هزینه شده است، گفت: ۴۲ درصد از اعتبارات موصوف معادل دو هزار و ۸۸۰ میلیون ریال ذیل فصل ۲ و با مشارکت ۲۵ شرکت تعاونی از استان جذب شده است.

کد خبر: 60949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =