ترویج روحیه تعاون نیاز امروز کشور است

مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ترویج روحیه همکاری و تعاون را نیاز اصلی امروز کشور دانست و گفت: حلقه مفقوده توسعه‌بخش تعاون، آموزش فرهنگ تعاون از سنین کودکی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسکنی، در نشست مشترک معاونت امور تعاون وزارت کار و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جدی‌ترین راه‌حل معضلات اجتماعی را توجه به امر آموزش دانست و گفت: کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن مراکز متعدد می‌تواند راهگشا و مشکل‌گشا باشد.

او ترویج روحیه همکاری و تعاون را نیاز اصلی امروز کشور دانست و افزود: نهادینه‌کردن روحیه همکاری و تعاون در میان کودکان از مسیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ممکن است.

مسکنی همچنین بیان کرد:‌ امیدواریم با همکاری فی‌مابین بتوانیم گامی اساسی در جهت تقویت روحیه همکاری و کار جمعی برداریم.

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اهمیت مقوله تعاون گفت: بحث ترویج فرهنگ تعاون باید از بدو کودکی نهادینه شود و در نهایت در بزرگسالی از ثمرات آن بهره جست.

او افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با زیرساخت‌های قوی که در طول سالیان گذشته شکل گرفته است بستر مناسبی برای این موضوع می‌باشد که این مجموعه آمادگی کامل خود را برای تحقق آن اعلام می‌کند.

در ادامه این نشست کارشناسان حاضر در جلسه با بیان اقدامات صورت‌گرفته به تهیه پیش‌نویس پیشنهادی تفاهم‌نامه مشترک فی‌مابین دو دستگاه اشاره کردند و اظهار امیدواری شد که در کمترین زمان ممکن مقدمات امضای این تفاهم‌نامه اجرایی و عملیاتی شود.

نشست مشترک معاونت امور تعاون و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مهدی مسکنی، معاون امور تعاون و حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج و توسعه فرهنگ تعاون برگزار شد.

کد خبر: 61120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =