رشد ۳۰۰ درصدی خانه‌ها بهداشت کارگری در سال ۱۴۰۱ 

هادی بهداد، مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در رشد و توسعه خانه‌های بهداشت کارگری و شبکه ارائه خدمات شاهد رشد ۳۰۰ درصدی در سال ۱۴۰۱ بوده‌ایم و بیش از ۴۰۰ مرکز در این حوزه اضافه شده‌اند.

به گزارش آتیه آنلاین، بهداد امروز، ۳۰ خرداد در جریان سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی و بیمه‌شدگان اضافه کرد: ساختار سلامت در بنگاه های اقتصادی هم‌افزا و مردمی است.

او افزود: وزارت خانه های کار و بهداشت و درمان و سازمان تامین اجتماعی فعالیت های حوزه درمان مربوط به جامعه کارگری و مولد را در مشارکت بایکدیگر انجام می‌دهند و این شامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز می‌شود. در حوزه کارگاه های زیر ۵۰ نفر کارکن نیز شاهد افزایش ۱۰۰۰ موردی این مراکز هستیم.

بهداد تاکید کرد: کارفرمایان در حوزه های تاسیس مراکز مذکور و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه‌ کرده‌اند. بیش از ۱۸ دستگاه مختلف در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت خواهند داشت.

مدیرکل خدمات اجتماعی وزارت کار گفت: پس از گذشت حدود ۳۰ سال برنامه مشترک خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان بازنگری شده است. تمام فرایندهای مرکز و خانه بهداشت در قالب سامانه دیده‌بان سلامت و تولید امروز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

بهداد تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در راستاس ارائه خدمات بهداشت و درمان به جامعه کارگری یاریگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.

کد خبر: 61358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =