سطح بالایی از هنرمندان و اساتید در رویداد فرداساز حضور دارند

زهره ترحمی، فارغ‌التحصیل و گرافیست حاضر در  رویداد فرداساز سازمان تأمین اجتماعی  گفت: با توجه به اهمیت و گستردگی موضوع جمعیت، اساتید و هنرمندان حاضر در رویداد فرداساز در سطح بالایی حضور دارند.

ترحمی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین بیان کرد: در کنار موارد و مسائل مرتبط با شرایط انگیزشی حوزه جمعیت و خانواده که حتماً باید در قالب کارهای هنری به آن پرداخت، اما چالش‌ها و مشکلات جامعه نیز باید در قالب فعالیت‌های هنری نمایان شده و در راستای آگاهی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

او ادامه داد: مواردی مانند ضرورت توسعه امنیت شغلی برای مادران شاغل از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و این در واقع یکی از مسائل مهم و موثر بر انگیزه تشکیل خانواده و تحقق سیاست‌های جمعیتی است.

این هنرمند گرافیست اضافه کرد: با تکیه بر نشان سازمان تأمین اجتماعی و تعداد افراد خانواده سه نفره طراحی شده در آن، ایده رشد جمعیت تحت پوشش خانوار به ذهن من رسید تا از این طریق تحقق سیاست‌های جمعیتی را در قالب ایده‌های خلاق هنری دنبال کرده باشم. در این ایده تعداد جمعیت بیشتری در خانواده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار خواهند داشت.

وی همچنین توضیح داد: هنرمندان و اساساً هنر حلقه وصل کننده زنجیره خانواده، جامعه، اقتصاد خانوار و تحقق سیاست‌های جمعیتی در کشور محسوب می‌شوند. همواره متن و سخن تاثیرگذاری متناسب و لازم را به تنهای ایجاد نمی‌کند و در این شرایط هنرمند با خلق آثار هنری تصویر ماندگاری در ذهن مخاطب ایجاد و اثرگذاری ماندگار خواهد داشت. تاثیر دیده شده توسط چشم همواره موثر از دریافت انسان‌ها از طریق گوش است.

شرکت کننده حاضر در این رویداد تاکید کرد: حضور گسترده تر و برگزاری تعداد بیشتری از رویدادهایی نظیر فرداساز امکان تاثیرگذاری بهتر و ماندگارتری در ذهن مخاطبان و جامعه خواهد داشت.

کد خبر: 61412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =