جذب ۹۸.۹ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۱در استان آذربایجان غربی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از جذب ۹۸.۹ درصدی اعتبارات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۱ در استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، علی دهقانی با اعلام این خبر گفت: استان آذربایجان غربی تاکنون با پرداخت ۸۷۰/۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای یک‌هزار و ۲۵۸ طرح و ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۵۰۹ نفر موفق به جذب ۹۸.۹ درصدی اعتبارات ابلاغ شده در سال ۱۴۰۱ شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبارات مشاغل خانگی به استان آذربایجان غربی تخصیص یافته بود که از اعتبارات مذکور مبلغ ۵۰۵/۹ میلیارد ریال برای یک‌هزار و ۵۱ متقاضی مستقل و مبلغ ۳۶۴/۵ میلیارد ریال نیز برای ۲۰۴ نفر از متقاضیان پشتیبان با یک‌هزار و۲۵۴ نفر تحت پوشش پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل ضمن فعال نمودن نظارت بر طرحهای بهره‌مند از تسهیلات مشاغل خانگی به منظور راهبری صحیح تسهیلات، در سال ۱۴۰۱ از دو هزار و ۲۲۹ طرح بصورت مرحله‌ای ( پیشینی و پسینی) بازدید به‌ عمل آورده است.

دهقانی در ادامه افزود: همچنین در طول سال ۱۴۰۱ تعداد چهار هزار و ۳۱۲ مجوز مشاغل خانگی برای متقاضیان صادر شده است که به ترتیب رشته های قالیبافی، دوخت لباس، دوزنده لباسهای محلی بیشترین متقاضی را داشت.

کد خبر: 61430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =