استراتژی تامین اجتماعی هوشمندسازی سازمان‌ از طریق مشارکت با استارت‌آپ‌هاست

دامون خدابنده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: امکان طی کردن مسیر هوشمندسازی به تنهایی برای سازمان تأمین اجتماعی وجود ندارد، به این معنی که تحول دیجیتال و هوشمندی سازمان‌ها از طریق مشارکت با بخش خصوصی و استارت‌آپ‌های فعال و چابک دارای محصول و فکر در زمینه های موردنیاز امکانپذیر است.

خدابنده، امروز هفتم تیرماه در جریان بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در گفت‌وگو با آتیه آنلاین بیان کرد: هوشمندسازی را باید در واقع یک پروسه به حساب آورد و این مسئله با پروژه متفاوت است. هوشمندسازی در واقع فرایند مداومی است که علاوه بر تصمیمات هوشمند، نیاز به محصولات و عملیات هوشمند نیز دارد.

او ادامه داد: حضور تأمین اجتماعی در این دوره از نمایشگاه الکامپ برای این رقم خورد که در قالب اولین تمرین تاریخ سازمان، فضا در اختیار استارت آپ‌ها قرار گیرد و ما با توجه به دستارودهای این مراکز به دنبال خلاقیت آنان، محصولات خروجی آنها را زیر چتر سازمان قرار دهیم.

خدابنده با اشاره به اینکه در این راستا با بومی‌سازی محصولات این مراکز در سازمان و تأمین منافع آنان، سرویس‌های موردنیاز و به روز را در اختیار ذینفعان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی قرار دهیم، بیان کرد: ما هوشمندسازی را در تأمین اجتماعی از طریق توسعه روابط با فعالان استارت‌آپی که محصولی برای ارائه دارند، به عنوان یک استراتژی اساسی درنظر داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: به این واسطه حضور سازمان در این دوره از نمایشگاه را باید تجربه موفقی در برقراری ارتباط با استارت آپ‌های فعال در زمینه‌های مختلف به شمار آورد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی گف: تعداد ۵۰ استارت‌آپ در راستای ارائه و معرفی محصولات و خدمات در سالن سازمان تأمین اجتماعی نمایشگاه الکامپ ثبت‌نام کرده‌اند که تا به امروز بیش از ۱۰ محصول خوب با قابلیت استفاده در کسب و کارهای درمانی، بخش بیمه‌ای، روش زندگی، حمایت از سالخوردگان، مباحث تشخیص و راهبری در این بین دیده شده که قابل بهره‌برداری است.

او همچنین افزود: بهره‌مندی از این محصولات استارت‌آپی اما منوط به میزان تمایل و پافشاری مدیران ارشد سازمانی و تسهیلگری فضا در حوزه قوانین و مقررات برای این محصولات در راستای کمک به سازمان تأمین اجتماعی در ارتقاء سطح و کمیت خدمات قابل ارائه به جامعه تحت پوشش است.

وی اضافه کرد: در واقع سازمان تأمین اجتماعی باید به دنبال استفاده از تمامی توانمندی و ظرفیت های نوآورانه مبتنی بر فناوری در حوزه بیرون از مجموعه باشد تا به این واسطه حرکت مستمر در حوزه هوشمندسازی را تحقق بخشد.

خدابنده توضیح داد: از آنجا که تأمین هوشمند را باید یک چتر کلی دانست، تعریف هوشمندسازی خدمات در سازمان تأمین اجتماعی در این است که چگونه باید رضایتمندی بیشتر با هزینه کمتر محقق شود.

کد خبر: 61654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =