دامنه استقبال از خدمات دندانپزشکی یزد گسترده است

سرپرست کلینیک دندانپزشکی تأمین‌اجتماعی یزد، دامنه استقبال از خدمات این مرکز را بسیار گسترده توصیف کرد؛ به نحوی که علاوه بر مردم شهرستان، بسیاری از ساکنان شهرستان‌های اطراف و حتی استان‌های همجوار به این مرکز مراجعه می‌کنند.

دکتر افسانه دهقان بنادکی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با بیان اینکه این مرکز با دارا بودن ۳۲۸ متر مربع مساحت در یک شیفت صبح فعال است، افزود: مرکز از واحدهای دندانپزشکی، رادیولوژی، امور اداری، مالی، فناوری اطلاعات و انبار تشکیل شده است.

وی در شرح خدمات این مجموعه، ادامه داد: انجام معاینات دهان و دندان، جرم‌گیری، ترمیم و کشیدن دندان از جمله مهمترین خدمات این مرکز را شامل می‌شود. همچنین خدماتی مانند فیشورسیلنت (شیارپوش)، وارنیش فلوراید (رساندن فلوراید به دندان) و فلوراید تراپی برای کودکان انجام می‌شود.

سرپرست کلینیک دندانپزشکی تأمین‌اجتماعی یزد، میزان استقبال از خدمات این کلینیک را مناسب توصیف کرد و گفت: آمارها نیز گواه میزان این استقبال است؛ به نحوی که در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ هزار نفر از خدمات دندانپزشکی تأمین‌اجتماعی این مرکز بهره‌مند شدند.

دهفان بنادکی، بیان کرد: با توجه به کیفیت مناسب، خدمات این مرکز با اقبال توجه بسیاری از بیمه‌شدگان مواجه شده است و حتی ساکنان شهرستان‌های اطراف مانند بافق مهریز و تفت نیز امور دندانپزشکی خود را در این مرکز پی‌گیری می‌کنند.

او تاکید کرد: دامنه این استقبال حتی به سایر استان‌ها مانند هرمزگان، زاهدان و کرمان نیز گسترش یافته و برخی ساکنان این استان‌ها به این مرکز مراجعه می‌کنند.

سرپرست کلینیک دندانپزشکی تأمین‌اجتماعی یزد، با اشاره به تعداد نیروی انسانی فعال در این دندانپزشکی، افزود: در این مجموعه ۱۵ نفر شامل ۴ دندانپزشک، یک پزشک، ۴ دستیار دندانپزشکی، یک بهیار و یک نیروی پذیرش مشغول به فعالیت هستند.

دهقان بنادکی ادامه داد: با وجود بالا بودن تعداد مراجعه کننده، افراد شاغل در این مرکز تاکنون توانسته‌اند پاسخگوی ارائه خدمات باشند؛ اما برای ارائه خدمات بهتر نیازمند جذب یک کارشناس رادیولوژی، یک دندانپزشک و یک منشی دندانپزشکی هستیم.

وی اعلام کرد: برای ارتقای کیفیت خدمات، احداث ساختمان جدید دندانپزشکی در دست اقدام قرار دارد و با توسعه و تکمیل تجهیزات، خدمت‌رسانی در فضایی مناسب فراهم می‌شود.

سرپرست کلینیک دندانپزشکی تأمین‌اجتماعی یزد، گفت: با راه‌اندازی ساختمان جدید، درنظر است تا یونیت‌های دندانپزشکی و تعداد دندانپزشکان افزایش یابد و نیز بخش دندانپزشکی کودکان ایجاد شود. همچنین با احداث بخش رادیولوژی مجهز به دستگاه OPG و بخش استریلیزاسیون بزرگ‌تر خدمات مناسب‌تری به مراجعه کننده‌ها ارائه می‌شود.

کد خبر: 61656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =