حضور تیم ۱۳ نفره‌ تبریزی در مسابقات جهانی مهارت لیون فرانسه

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان شرقی با تیم ۱۳ نفره در حرفه‌های مختلف، در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی مهارت سال جاری در شهر لیون فرانسه حضور می‌یابد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی مشایخی در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی تبریز بیان کرد: این جشنواره به عنوان یک اتفاق بی نظیر در تبریز در حال رقم خوردن است و ما در حوزه‌ مهارتی و آموزش‌های اشتغال محور در کنار برگزارکنندگان این جشنواره هستیم.

وی ادامه داد: برگزاری اولین مسابقات آزاد مهارتی طراحی و دوخت لباس اجتماع بر اساس مدل قجری تبریزی افتخاری بزرگ برای استان است که این جشنواره از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ تیرماه در تبریز برگزار می‌شود و علاقمندان به این جشنواره باید تا ۲۲ تیرماه آثار خود را در قالب قجری به دبیرخانه ارسال کنند.

مشایخی با بیان اینکه از هر سه طرح دریافت شده‌ هر استان، یک طرح توسط هیات داوران برگزیده می‌شود گفت: به سه نفر اول جشنواره از طرف سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی و جوایز نقدی اهدا می‌شود که ارزیابی این رویداد بر اساس استانداردهای سازمان‌ جهانی برگزار می‌شود.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌شرقی، گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی مهارت سال جاری در شهر لیون فرانسه برگزار می‌شود و آذربایجان شرقی با یک تیم ۱۳ نفره در حرفه‌های مختلف در این مسابقات حضور می‌یابد این در حالی است که تبریز در سال‌های گذشته در کشور آلمان در این حوزه چندین مدال طلا کسب کرد.

وی تاکید کرد: این رویداد مقدمه‌ای است تا نخبه‌های مهارتی را شناسایی کنیم در حالی که انتخابی تیم ملی در دوره‌ بیست و یکم مسابقات جهانی، در آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: 61731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =