دومین کلان بیمارستان کشور افتتاح می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح کلان بیمارستان فوق پیشرفته غدیر در روز جمعه خبر داد و گفت: این کلان بیمارستان ۸۲۱ تختخوابی در روز عید سعید غدیر خم افتتاح می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی با بیان این که یکی از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت، ایجاد کلان بیمارستان‌هاست، بیان کرد: هدف از ساخت کلان بیمارستان‌ها این است که مراجعه کننده مجموعه خدمات پزشکی، درمانی، تخصصی و فوق تخصصی خود را توامان، به طور کامل، به آسانی و یکجا دریافت کرده و به مراکز مختلف مراجعه نکند.

وی گفت: با همین رویکرد در روز عید سعید غدیر خم، دومین کلان بیمارستان کشور با نام «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش افتتاح خواهد شد.

عین‌اللهی ادامه داد:‌ بیمارستان غدیر دارای ۸۲۱ تخت، ٦٨ تخت اورژانس و ٢٤ اتاق عمل است و همه تجهیزات مورد نیاز در این بیمارستان نصب و راه‌اندازی شده است.

وزیر بهداشت، اعلام کرد:‌ب یمارستان غدیر مجهز به پیشرفته‌ترین هلی‌پورت اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور است که از طریق آن مصدومان در کمترین زمان با بالگرد به این بیمارستان منتقل می‌شوند. همچنین در روز افتتاح بیمارستان غدیر، با همکاری اورژانس تهران نخستین پرواز از محل هلی‌پورت بیمارستان غدیر صورت می‌گیرد.

کد خبر: 61797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =