پرداخت ۶۵ میلیارد تومان تعهدات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی رستم‌آباد

بر اساس تازه‌ترین آمار منتشر شده در آستانه هفته تامین‌اجتماعی، در سه ماهه اول سال‌جاری ۶۵ میلیارد تومان انواع تعهدات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران شعبه رستم‌آباد گیلان پرداخت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، خداداد چراغی، رئیس شعبه رستم آباد در گزارشی آماری عملکردی که در آستانه هفته تامین‌اجتماعی ارائه شد از پرداخت ماهانه ۲۱ میلیارد تومان انواع تعهدات بلندمدت به بیش از دو هزار و ۶۵۰ نفر مستمری‌بگیر تحت پوشش این شعبه خبر داد.

چراغی با بیان اینکه تعداد بیمه‌شدگان اصلی تحت پوشش این شعبه در پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری به بیش از ۵۷۰۰ نفر رسیده است گفت: این تعداد بیانگر رشد ۷/۵ درصدی این گروه نسبت به اسفند سال ۱۴۰۰ است که اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده و افزایش بیمه‌شدگان گروه‌های حرف و مشاغل آزاد و زنان خانه دار در این میزان رشد سهم به‌سزایی داشته است .

رئیس تامین‌اجتماعی رستم آباد همچنین با اشاره به رشد ۵/۷ درصدی تعداد بازنشستگان و افزایش ۵/۳ درصدی پرونده‌های فوتی (بازماندگان) در این مدت، بیان کرد: تعداد مستمری‌بگیران در یکسال گذشته حدود ۱۴۰ نفر افزایش یافته است و در حال حاضر دو هزار و۶۵۰ نفر در این جرگه تحت پوشش قرار دارند.

چراغی در این گزارش با بیان اینکه در سه ماهه اول سال‌جاری مبلغ ۶۵ میلیارد تومان انواع تعهدات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران منطقه پرداخت شده افزود: ۶۳ میلیارد تومان از این رقم مستمری، ۱/۵ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و ۳۸۰ میلیون تومان انواع غرامت‌ها و کمک‌هزینه‌ها بوده است .

بیش از یک‌هزار واحد کارگاهی در حوزه عمل این شعبه قرار داشته و افزون بر ۱۸ هزار نفر از جمعیت این شهر تحت پوشش تامین‌اجتماعی قرار دارند.

کد خبر: 61842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =