۲۱ هزار فرصت شغلی در هفتمین آزمون استخدامی بخش خصوصی وجود دارد

دبیر برگزاری هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی اعلام کرد: ۲۱ هزار فرصت شغلی در پنج هزار و ۷۰۰ شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان برای کارجویان در نظر گرفته شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسام‌الدین ثقفی روز چهارشنبه در نشست طرح مهارت‌سنجی ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار با حضور معاون اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: برگزاری این دوره از آزمون استخدامی در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری با وزارت صمت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد توانمندسازی محله‌های کم‌برخوردار است.

او افزود: مهلت ثبت‌نام در هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۲۳ تیرماه است. شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند از ۳۱ تیرماه آموزش‌های مهارتی دریافت کنند، بعد از آن ۶ آزمون شخصیت‌شناسی برگزار شده و ۲۸ شهریورماه در هشت روز آزمون برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی اعلام کرد: اعلام نتایج در ۱۳ آبان‌ماه صورت می‌گیرد و پذیرفته‌شدگان می‌توانند از ۱۸ آذرماه جذب شرکت‌های خصوصی شوند.

ثقفی با بیان اینکه این آزمون در هشت رشته شغلی برگزار می‌شود گفت: ۲۴۵ عنوان شغلی و ۸۰۰ شایستگی شغلی از ویژگی‌های این دوره از آزمون است.

او گفت: سال گذشته ششمین دوره این آزمون برگزار شد و ۱۸ هزار نفر جذب شرکت‌های بخش خصوصی شدند.

دبیر برگزاری هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه https://inre.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر: 61866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =