دستور ویژه رئیس دولت برای حل مشکل اشتغال

رئیس دولت رفع مشکل بیکاری استان‌های دارای بالاترین نرخ بیکاری را از جمله دستورکارهای اولویت‌دار دولت عنوان کرد و از معاون اول خود خواست با تشکیل کارگروهی طرح‌ها و برنامه‌های مدیران استانی در این زمینه را اخذ و با پیگیری ویژه تحقق آنها را دنبال کنند.

به گزارش آتیه آنلاین،رئیس جمهور رفع مشکل بیکاری استان‌های دارای بالاترین نرخ بیکاری را از جمله دستورکارهای اولویت‌دار دولت عنوان کرد و از معاون اول رئیس جمهور خواست با تشکیل کارگروهی طرح‌ها و برنامه‌های مدیران استانی در این زمینه را اخذ و با پیگیری ویژه تحقق آنها را دنبال کنند.

ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت، رفع مشکل بیکاری استان‌های دارای بالاترین نرخ بیکاری را از جمله دستور کارهای اولویت دار دولت عنوان کرد و از معاون اول رئیس جمهور خواست با تشکیل کارگروهی متشکل از استانداران مربوط و وزرای کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح‌ها و برنامه‌های مدیران استانی در این زمینه را اخذ و با پیگیری ویژه تحقق آنها را دنبال کنند.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر ضرورت تعیین شاخص ارزیابی عملکرد مدیران دولت، دستگاه‌های مسئول را موظف کرد با احصای شاخص‌های علمی و کارشناسانه به ارزیابی مدیران اقدام کنند تا خدای ناکرده حقی از دستگاه‌های اجرایی ضایع نشود.

کد خبر: 70507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =