معوقات بازنشستگان در آینده نزدیک پرداخت می‌شود

سیدحجت‌کاظمی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: با پیگیری‌های مستمر مجموعه توانستیم مجوز فروش برخی از اموال غیرمولد را از مراجع ذی‌ربط اخذ کنیم تا از محل منابع آن معوقات بازنشستگان در آینده نزدیک پرداخت شود. هر چند بازنشستگان مستحضرند این موضوع نیاز به فرآیند زمانی دارد، اما به محض انجام، معوقات پرداخت می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کاظمی در نشست با رؤسای کانون‌ها و جمعی از بازنشستگان فولاد که با حضور اعضای هیئت مدیره صندوق برگزار شد، بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد و گفت: از ابتدای تصدی مسئولیت در صندوق بازنشستگی فولاد، مبنای کار خود را بر صداقت و شفافیت با بازنشستگان عزیز قرار دادم.

او با اشاره به اینکه معیار کار ما قوانین و مقررات هستند، افزود: من شرایط سخت معیشتی بازنشستگان را با توجه به وضعیت تورّمی موجود کاملاً درک می‌کنم.

کاظمی درباره معوقات بازنشستگان گفت: اگر صندوق در سال‌های گذشته از بودجه پایداری برخوردار بود، این معوقات ایجاد نمی‌شد؛ البته خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته، برای سال‌جاری بودجه پایداری تخصیص یافته، هرچند ما باید با تلاش بیشتر سهم منابع داخلی صندوق را بالا ببریم تا کفاف هزینه‌ها را بدهد.

وی درباره اصلاحیه همسان‌سازی نیز گفت: مطالبات سال ۹۹ بابت همسان‌سازی را پرداخت کردیم و پیگیر اجرای درستهمسان‌سازی خواهیم بود. ضمن اینکه آمادگی داریم با نمایندگان منتخب بازنشستگان نیز درباره راهکارهای اجرایی این موضوع جلساتی را برگزار کنیم.

کامبیز معتمدوزیری، رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد نیز با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت مدیره گفت: در فضایی توأم با تعامل و تفاهم مشکلات بازنشستگان رفع می‌شود.

در ادامه این نشست صادق سلیمی، عضو هیئت مدیره صندوق نیز در سخنانی گفت: ما خود را وکیل و نماینده بازنشستگان می‌دانیم و برای تعالی صندوق و ارتقای خدمات به بازنشستگان تلاش می‌کنیم.

محمد ابراهیمی، معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی فولاد نیز در این نشست گفت: کمیته‌های درمان و اصلاح اساسنامه و همسان‌سازی برای اولین بار در تاریخ صندوق بازنشستگی فولاد با حضور نمایندگان منتخب بازنشستگان تشکیل شد و قطعاً نقطه نظرات بازنشستگان در خصوص درمان، اجرا و اعمال می‌شود و درباره اصلاح اساسنامه و همسان‌سازی نیز به مراجع بالادستی ارجاع خواهد شد.

کد خبر: 62018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =