آغاز انتخاب نفرات برتر جمعینو ۲ با حضور ۱۹ ایده‌پرداز

نخستین روز از  اختتامیه رویداد《جمعینو ۲》 برای تولید محتوای رسانه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی با شرکت ۱۹ ایده‌پرداز برتر برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین در مراسم این رویداد که با هدف افزایش شناخت و آگاهی عمومی درباره جایگاه تامین‌اجتماعی در تالار پذیرایی پل رومی برگزار شد ۱۹ نفر از ایده‌پردازان در چهار گروه با راهنمایی راهبران(منتورها) ایده‌های خود را توسعه می‌دهند تا با آمادگی بیشتری بتوانند روز آینده در مراسم اختتامیه برای انتخاب سه نفر برتر حضور یابند.
دبیر علمی رویداد جمعینو ۲ برگزاری این مراسم را به منظور دریافت ایده‌هایی مبتنی بر نظرات جمعی بیان کرد.
سیاوش صلواتیان در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در حاشیه این مراسم با تاکید براینکه جمعینو رویداد ایده‌پردازی جمعی است، افزود: به دنبال آن هستیم تا ایده‌هایی را که برخواسته از نظر جمعی بوده و فرآیند جمع‌سپاری داشته‌ باشد، به دست آوریم.

وی گفت: به همین دلیل دامنه دست یابی به ایده‌ها را گسترش داده و خواهان آن بودیم تا از نظرات عموم مردم بهره‌مند شویم؛ در نتیجه اواخر سال ۱۴۰۱ سازمان تامین‌اجتماعی فراخوان ایده‌پردازی را اعلام کرد که از سوی اداره‌کل روابط‌عمومی این سازمان و موسسه فرهنگی هنری آهنگ‌آتیه پیگیری شد.

دبیر علمی رویداد جمعینو۲ ادامه داد: رویداد جمعینو در قالب تیزر، موشن‌گرافی، کلیپ، فیلم کوتاه، مستند و آگهی خدمات عمومی با محور معرفی خدمات سازمان تامین‌اجتماعی، توسعه فرهنگ بیمه‌ای و طرح ویژه بیمه خانواده ایرانی (بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویی) برگزار می‌شود.
صلواتیان میزان استقبال از این فراخوان را چشمگیر بیان کرد و افزود: بسیاری از متقاضیان را دانشجویان تشکیل می‌دهند؛ همچنبن فعالان تامین‌اجتماعی و موسسه‌های تولید محتوا نیز به این فراخوان پاسخ دادند و ایده‌های خود را از طریق سایت jameino.ir که اعلام شده بود، ارسال کردند.

او با اشاره به روند انتخاب طرح‌ها، اعلام کرد: ایده‌های جمع‌آوری شده پالایش اولیه شد که ماحصل آن انتخاب موارد برتر بود.سپس با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای افراد برگزیده زمینه پرورش طرح‌های ارسالی فراهم شده و ایده‌ها به صورت پیش‌طرح درآمدند.

دبیر علمی رویداد جمعینو۲ ادامه داد: در این مرحله پیش طرح‌ها توسط متخصصان بررسی شده و ایده پردازان توانستند از راهنمایی آن‌ها برای توسعه طرح‌های خود بهره‌مند شوند.

صلواتیان، گفت: سپس ایده‌های توسعه یافته از سوی اعضای هیات انتخاب ارزیابی و در نهایت ۱۹ ایده برتر به مرحله نهایی رسید.

وی درباره برنامه امروز ایده‌پردازان، اعلام کرد: ابتدا ایده‌پرداران در چهار گروه با راهنمایی راهبران برای توسعه طرح‌های یکایک اعضای گروه نظر می‌دهند.در مرحله دوم نیز جزئیات ایده‌ها در بوم‌هایی درج و تکمیل می‌شود. در نهایت اینکه بعدازظهر امروز طرح‌ها ارائه 《فشرده آسانسوری》(پیچینگ) شده تا ایده پردازان با انجام تمرین بتوانند در روز نهایی در مقابل داوران در مدت سه دقیقه طرح خود را ارائه دهند و اثرگذاری داشته باشند.

دبیر علمی رویداد جمعینو۲، افزود: در روز اختتامیه این رویداد علاوه بر انتخاب سه نفر برتر، از طرح‌های سایر ایده‌پردازان طی تفاهم‌نامه با موسسه آهنگ‌آتیه به نمایندگی از اداره کل روابط عمومی حمایت می‌شود.

کد خبر: 62097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =