اداراه کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد: هفت مرکز اهدای خون در استان تهران میزبان عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا خواهند بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، مراکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری، پیروزی، ورامین و شهریار در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال خواهند بود و داوطلبان اهدای خون می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

در روز تاسوعای حسینی، ۵ مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری و پیروزی، آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ خواهند بود، مرکز اهدای خون شهریار از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و مرکز اهدای خون ورامین از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر از داوطلبان اهدای خون میزبانی خواهند کرد.

در روز عاشورای حسینی، ۵ مرکز اهدای خون وصال شیرازی، شهرری، تهرانپارس، ستاری و پیروزی از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب فعال خواهند بود، مرکز اهدای خون شهریار از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب و مرکز اهدای خون ورامین از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر میزبان داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

مرکز اهدای خون وصال شیرازی نیز در روز چهارشنبه ۴ مرداد همزمان با هشتم محرم الحرام تا ساعت ۱۱ شب میزبان اهداکنندگان خون است.

پویش نذر خون امسال نیز مانند چند سال گذشته از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر در سراسر کشور اجرایی شده است، پویشی که تقریبا یک دهه است که به عنوان یک نذر انسان دوستانه و نجات بخش در این ایام خاص مورد توجه مردم کشورمان قرار گرفته و همه ساله در این ایام شاهد افزایش آمار اهدای خون هستیم.

کد خبر: 62541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =