آغاز عملیات احداث ساختمان جدید تأمین‌اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر یک‌روزه به استان گیلان، در برنامه‌های جداگانه‌ای ضمن کلنگ‌زنی پروژه ساختمان جدید تأمین‌اجتماعی شهرستان صومعه‌سرا، از مجتمع دامپروری و کشت و صنعت صنایع شیر ایران در رشت و شرکت چوکا در شهرستان رضوانشهر - از شرکت‌های حوزه اقتصادی سازمان تأمین‌اجتماعی - بازدید کرد.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، برگزاری نشست شورای اشتغال استان گیلان با حضور اسدالله عباسی استاندار و مدیران ادارات مرتبط، برپایی نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های عضو حوزه وزارتی در استان به میزبانی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان جدید تأمین‌اجتماعی صومعه‌سرا، کلنگ‌زنی پروژه مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق‌تخصصی بیمارستان تأمین‌اجتماعی حضرت رسول اکرم (ص) رشت، بازدید از انبار شرکت دخانیات و ورزشگاه کارگران شهرستان صومعه‌سرا از دیگر برنامه‌های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گیلان است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان نماینده مدیرعامل این سازمان به‌همراه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی در این سفر از همراهان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودند.

براساس این گزارش؛ در جریان سفر وزیر کار در آئینی با حضور استاندار گیلان و مسئولان محلی شهرستان صومعه‌سرا و مدیران بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی استان، پروژه ساختمان جدید تأمین‌اجتماعی این شهرستان را کلنگ‌زنی کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی گیلان، این پروژه در زمینی به مساحت ۲۳۵۰ متر و با متراژ مفید ۲۰۰۰ متر در دو طبقه طراحی شده و براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مدت دو سال ساخته خواهد شد.

کد خبر: 62901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =