فعالیت‌های وزارت کار منجر به اجرایی شدن وعده دولت در حوزه اشتغال شده است

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به تلاش دولت برای بهبود وضعیت صندوق‌های بازنشستگی گفت: اقدامات بسیار خوبی که در این دوره برای بهبود وضعیت صندوق های بازنشستگی توسط دولت و وزارت کار صورت گرفت و دیگر فعالیت های زیرمجموعه های این وزارتخانه در بخش های مختلف در حوزه تولید داشتند قائل تقدیر است.

او در گفتگو با آتیه‌آنلاین به تشکر از مسئولان و کارکنان همه وزارتخانه‌ها و سازمان از جمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: برای اقدامات و دستاوردهای مربوط به دوره 2 ساله دولت سیزدهم کمال قدردانی را دارم. همچنین از مسئولان وزارت کار به جهت اهتمامی که در تحقق وعده رئیس جمهوری در راستای ایجاد یک میلیون فرصت شغلی قدردانی می‌کنم.

اسماعیلی در ادامه گفت: اقدامات و فعالیت‌های این وزارتخانه منجر به اجرایی و عملیاتی شدن این وعده دولت در حوزه اشتغال شده است و همینطور اقدامات و فعالیت‌هایی خوبی در مورد بهبود وضعیت کارگران و بازنشستگان انجام شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به اینکه در برخی مقاطع که مشکلات دارویی را در برخی حوزه‌ها شاهد بودیم، شرکت‌های دارویی زیرمجموعه وزارت کار مانند تیپیکو، تلاش‌های خوبی در راستای حل مشکلات انجام دادند، اضافه کرد: با برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم گروه‌های مرجع به ویژه رسانه‌ها و نخبگان با حضور در این نمایشگاه در جریان تلاش‌ها، اقدامات و دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های زیرمجموعه قرار می‌گیرند.

کد خبر: 63322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =