هوشمندسازی تعاون تسهیل‌کننده حکمرانی مردمی است

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هوشمندسازی بخش تعاون را تسهیل‌کننده حکمرانی مردمی دانست و گفت: امروز بهره‌برداری از ۱۱ سامانه و زیرسامانه هوشمندسازی بخش تعاون، ترویج حکمرانی تعاون که همان حکمرانی مردم است را تسهیل و نیز دسترسی مردم را به خدمات آسان و ارزان می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در آیین رونمایی از ۱۱ سامانه‌ و زیرسامانه خدمات هوشمند بخش تعاون افزود: امروز همراه با هیئت وزیران توفیق شرفیابی به محضر رهبر معظم انقلاب را داشتیم که ایشان در سخنان خود درباره سه محور فرمایشاتی داشتند

او افزود: رهبر انقلاب، رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را مردمی‌بودن دانستند و در بخش دیگر فرمودند "در طول دورانی که در جایگاه رهبری بودم همواره از دولت‌ها حمایت و به آن‌ها کمک کردم اما از دولت سیزدهم علاوه بر حمایت، می‌خواهم تمجید کنم"‌.

مرتضوی ادامه داد: تمجیدهایی که رهبر انقلاب داشتند در چندین سرفصل بود. تعابیر من از صحبت‌های ایشان این بود که در بحث سیاست خارجی، سیاست اقتصادی و مباحث اجتماعی کارهای دولت، بسیار کارهای برجسته و بزرگی است. اما در خصوص اینکه چرا این خدمات برای مردم ملموس نیست به نکاتی اشاره کردند. که مهمترین آن مشکلات معیشتی مردم می‌باشد که بر توفیقات دولت سایه‌ افکنده‌ است و ایشان دستورات مهمی را در این رابطه صادر فرمودند.

وی، حکمرانی تعاون را همان حکمرانی مردم دانست و گفت: تحقق دولت الکترونیک و هوشمندسازی خدمات، شفافیت را به مردم ارزانی می‌دارد و نیز دسترسی مردم را به خدمات آسان و ارزان می‌کند.

وزیر کار تأکید کرد: به خاطر دارید تا چند سال قبل برای پرداخت قبوض و کارهای دیگر مجبور بودیم به بانک مراجعه کنیم و مراجعات مردم به ادارات و بانک‌ها به ترافیک و اتلاف وقت منجر می‌شد.

وی به تهیه پیوست رسانه برای سامانه و طرح‌ها و خدمات این وزارتخانه تأکید کرد و افزود: پیشنهاد مشخص من این است که برای تشریح این سامانه‌ها و طرح‌ها برای مردم یک پیوست رسانه‌ای تهیه کنید. پیوست رسانه‌ای باعث می‌شود که معلومات و دانش عمومی مردم افزایش پیدا کند. همچنین امکان بهره‌برداری آسان و ارزان مردم را فراهم نموده و در نهایت خدمات نظام را به بهترین شکل ارائه می‌کند.

مرتضوی اضافه کرد: لازم می‌دانم که از تمامی تلاش‌های اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته‌های دولت و تعاون قدردانی کنم.

کد خبر: 63510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =