نظارت مستمر بر کمبودهای بازار دارو به‌ویژه سرم و آنتی‌بیوتیک

سرپرست جدید هلدینگ دارویی تیپیکو با در جلسه هم‌اندیشی با مدیران عامل شرکت‌های تابعه این هلدینگ به بررسی برنامه‌های سال جاری این مجموعه پرداخته و در عین حال درباره موضوعاتی مانند کمبودهای بازار دارو خصوصا سرم و آنتی بیوتیک تبادل نظر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از تیپیکو، نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت‌های تابعه هولدینگ تیپیکو و اعضای هیأت مدیره، با حضور دکتر عطار، سرپرست هلدینگ برگزار و برنامه‌های راهبردی مجموعه به اختصار بیان شد.

در این نشست براتی (رئیس هیأت مدیره هولدینگ تیپیکو) ضمن تقدیر از زحمات مدیران مجموعه گفت: امیدوارم با به کارگیری تمامی توان و تجربیات خویش و داشتن تقوای الهی و امانت داری، با هم افزایی و تعامل مناسب؛ در راستای تحقق اهداف مجموعه گام برداریم. چرا که پیشبرد برنامه‌ها نتیجه تعامل بین اعضای هیأت مدیره و حرکت مستمر کل مجموعه است.

وی در عین حال بر پاکدستی در نظارت مالی و ارتقای شفافیت در این حوزه تاکید کرد.

حسین عطار، سرپرست هلدینگ تیپیکو نیز به اهمیت توجه به سهم و جایگاه تیپیکو، امیدآفرینی، اعتمادزایی در مردم و سهامداران و عزم جدی برای رشد و ‌تحول مجموعه تأکید کرد.

وی افزود: ایجاد ارتباط مستمر بین تحقیق و توسعه در بخش مواد اولیه دارویی با شرکت‌های تولیدی و پخش محصولات در راستای اجرای پروژه‌های مصوب شرکت‌های تابعه طبق زمان‌بندی یکی از مهمترین ضرورت‌های پیش رو است.

عطار همچنین بر هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک همکاری، ایجاد ساختار شفاف و منظم مالی در هلدینگ و همچنین جذب اعضاء توانمند در هیأت مدیره شرکت‌ها تأکید کرد.

در ادامه جلسه، مدیران عامل شرکت‌ها درخصوص تولیدات، منابع موجود و مواد اولیه گزارشی ارائه کردند و در خصوص برنامه‌های دردست اجرا درسال ۱۴۰۲ به بحث و بررسی پرداختند.

از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در جلسه می‌توان به ارتقاء کیفیت و اخذ GMP ، افزایش صادرات و توسعه بازار، توسعه منابع انسانی متخصص و جذب نخبگان و تشکیل تیم کمیته‌های فنی تخصصی اشاره کرد.

در این جلسه اهم برنامه‌های راهبردی پیش روی مجموعه شامل نوسازی و بهسازی ماشین آلات، تعامل با سازمان غذا و دارو و نظارت مستمر بر کمبودهای بازار دارو خصوصا سرم و آنتی بیوتیک، ورود به حوزه داروهای با فناوری بالا از جمله حوزه بیوتکنولوژی، پیگیری تولید اقلام راهبردی کشور و تشکیل کمیته نظارت بر زنجیره تأمین و پایش منظم دوره‌ای شرکت‌های گروه از حیث خرید، تولید و فروش مطرح شد.

کد خبر: 63961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =