حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف نقطه قوت کشور و نظام اسلامی است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی گفت: بسیج نهادی مردمی و برای مردم است و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف نقطه قوت کشور و نظام اسلامی است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهدی تیموری در جمع بسیجیان سازمان تأمین اجتماعی که با فراخوان واکنش سریع بیت المقدس در مجتمع نگین غرب برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از آیات الهی و شجره طیبه‌ای است که بسیج را بوجود آورد.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی به سایر کشورهای اسلامی صادر شده است و مقاومت اسلامی با الگو برداری از تفکر بسیجی در کشورهای مختلف جلوه نمایی می‌کند.

تیموری ادامه داد: حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها نقطه قوتی برای کشور و نظام است تا دغدغه‌ای برای امنیت کشورمان نداشته باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی از ارتقاء فعالیت این حوزه خبر داد و گفت: چارت جدید گردان بسیج سازمان تأمین اجتماعی و احکام مسئولیت اعضا به زودی صادر می‌شود.

ارکانی، جانشین مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: ماموریت بسیج ادارات حوزه‌های جذب، آموزش، سازمان دهی و به‌کارگیری نیروی بسیجیان را دربر می‌گیرد.

وی افزود: سازمان دهی نیروها در مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جدیت انجام می‌شود و در آینده رزمایش یک روزه‌ای در یکی از پادگانها اجرا می‌کنیم.

ارکانی با بیان اینکه تفکر بسیجی بن بست نمی‌شناسد و از نا ممکن‌ها ممکن می سازد، گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند و در ادوار مختلف و از جمله در زمان شیوع کرونا منشاء خدمات فراوان بوده و هستند.

کد خبر: 6402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =