پرداخت بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از تعهدات تامین‌اجتماعی استان بوشهر

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر گفت: در ۶ ماهه امسال میزان پرداختی این اداره کل در قالب انواع تعهدات با افزایش ۵۷ درصدی به ۲۱ هزار و ۳۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد بازدرهوا در میز خدمت این اداره کل در مسجد کوی دواس شهر بوشهر با تبریک هفته وحدت و ایام بزرگداشت دفاع مقدس بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال پرداختی تعهدات بلندمدت با افزایش ۶۰ درصدی به ۱۹ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال، پرداختی تعهدات کوتاه‌مدت با افزایش ۳۸ درصدی به ۵۷۰ میلیارد ریال و میزان پرداختی مقرری بیکاری با افزایش ۲۵ درصدی به ۶۵۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

وی افزود: در قالب تسهیلات پرداختی به مستمری‌بگیران پارسال یکهزار و ۹۵ و در سال جاری ۴۴۵ فقره تسهیلات به مستمری‌بگیران استان بوشهر پرداخت شد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر گفت: در طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان که با هدف تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب از سوی سازمان تامین‌اجتماعی اجرا شده در سال جاری، ۵۷۶ کارفرما در مجموع به میزان ۱۶۰ میلیارد ریال مشمول بخشودگی شدند.

بازدرهوا ادامه داد: پارسال، بیش از ۱۲ هزار نفر هم استانی تحت پوشش بیمه فراگیر اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر قرار گرفتند که این شمار در ۶ ماهه ابتدایی امسال به بیش از هفت هزار و ۴۰۰ نفر افزایش یافت.

وی اضافه کرد: دیدار چهره به چهره با جامعه هدف با حضور در مساجد، مصلی نماز جمعه و مناطق محروم از رویکردهای اولویت دار اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر در راستای جهاد تبیین است تا علاوه بر ارائه گزارش عملکرد سازمان به مردم، مسائل و مشکلات بیمه‌شوندگان در فضایی بدون واسطه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

بازدرهوا ادامه داد: حضور در مسجدی کوی دواس شهر بوشهر نیز فرصتی بود تا در دیدار با شهروندان طرح‌های شاخص اداره کل مانند پوشش بیمه‌ای زنان خانه، دانشجویان و ورزشکاران تشریح شود.

وی بیان کرد: در طرح‌های یادشده شده امتیازهای ویژه برای پوشش بیمه‌ای پیش‌بینی شده که انتظار می‌رود هم استانی‌ها از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

بازدرهوا افزود: ارتقا ۱۷ پله‌ای و کسب رتبه برتر در شاخص رضایت‌مندی در نظرسنجی مردمی در بین ادارات کل کشور از جمله دستاوردهای شاخص اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر در سال جاری است.

کد خبر: 64140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =