مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی هزینه درمان بیمار چالوسی را تقبل کرد+فیلم

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی به هنگام عیادت از بیماران بیمارستان تامین‌اجتماعی چالوس، هزینه درمان یک بیمار دیابتی بستری شده در این واحد درمانی را تقبل کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، میرهاشم موسوی روز گذشته برای آیین کلنگ‌زنی درمانگاه تخصصی و ارتقای اورژانس بیمارستان رازی تامین‌اجتماعی چالوس به این شهرستان غرب مازندران سفر کرد.

وی در این سفر به هنگام عیادت از بیماران بیمارستان تامین‌اجتماعی چالوس،‌ به تقاضای یک بیمار دیابتی ۶۰ ساله که به مدت یک هفته به خاطر عفونت انگشتان پا در این بیمارستان بستری شده است پاسخ مثبت و پس از شنیدن صحبت های این بیمار به مسوولان این بیمارستان دستور داد تا با جدیت تمام موضوع درمان این بیمار پیگیری شود و تمام هزینه‌ها از سوی پرداخت شود.

ساخت درمانگاه تخصصی تامین‌اجتماعی روز سه‌شنبه در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی در زمینی به گستره حدود ۲ هزار متر مربع و حدود سه هزار و ۵۰۰ متر بنا شامل بخش‌های بستری، درمانی، توقفگاه، تاسیسات موتورخانه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال آغاز شد.

این طرح قرار است با پیمانکاری شرکت خانه‌سازی ایران و کارفرمایی سازمان تامین‌اجتماعی مدت ۲۴ ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

هم اکنون از مجموع بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان مازندران، یک میلیون و ۹۸۱ هزار نفر معادل ۶۰ درصد جمعیت زیرپوشش بیمه تامین‌اجتماعی هستند. این آمار درحالیست که میانگین نفوذ تامین‌اجتماعی در کشور حدود ۵۳‌ درصد جمعیت است. مازندران دارای ۶۸۱‌ هزار بیمه شده اصلی است که با افراد تحت تکفل آنها این عدد به یک میلیون و ۶۲۶‌ هزار نفر می‌رسد.

کد خبر: 64316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =