برپایی میز خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از برپایی میز ارتباطات مردمی به مدت سه روز در این استان خبر داد و اعلام کرد که ۱۰ دستگاه اجرایی با هدف تکریم ارباب رجوع و پیگیری عمده مطالبات مردم، آماده حل مشکلات آنها هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، همزمان با سفر دوم رییس جمهور و اعضای کابینه سیزدهم به فارس، میز خدمت این وزارتخانه متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار ۱۰ دستگاه اجرایی و بانک زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان از روز چهارشنبه، ۱۹ مهرماه تا روز جمعه، ۲۱ مهرماه از ساعت هشت صبح الی ۱۸، آماده ارائه خدمت بی‌واسطه به مردم است.

وحید خداپرست، با اشاره به حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی این وزارتخانه در میز ارتباطات مردمی، یادآور شد: مدیران و خادمان مردم در دستگاه‌هایی همچون ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی، تامین‌اجتماعی، مدیریت درمان تامین‌اجتماعی، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق کارآفرینی امید و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس در این میز خدمت حضور داشته و پاسخگوی مطالبات مردمی خواهند بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه این برنامه در قالب طرح میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی برپا می شود، میزهای خدمت را یکی از مصادیق واقعی جهاد تبیین دانست و تاکید کرد: با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از تضییع حقوق مراجعان ادارات و اهتمام دولت نسبت به اجرای این موضوع، تمام دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در فارس، موظف به تحقق و اجرای شایسته این امر هستند.

خداپرست بیان کرد: مردم با مراجعه به میز خدمت در کمترین زمان ممکن با ارائه مدارک و مستندات می‌توانند مطالبات و تقاضای خود را با سهولت پیگیری کنند.

رییس شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم را قابل اهمیت توصیف کرد و گفت: ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم، یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم است و بر همین اساس، برپایی میز خدمت اهمیت دارد.

مردم استان فارس می توانند از روز چهارشنبه، ۱۹ مهرماه تا جمعه ۲۱ مهرماه از ساعت هشت صبح الی ۱۸ با مراجعه به شیراز، بلوار فرصت شیرازی، روبه‌روی خیابان فاضل، مرکز مهارت‌های فنی و حرفه‌ای فارس، مشکلات و مطالبات مرتبط با دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با حضور نمایندگان تام‌الاختیار این وزارتخانه و همچنین مسئولان ۱۰ دستگاه اجرایی استان، پیگیری کنند.

کد خبر: 64529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =