نیروی انسانی متخصص؛ قوه محرکه بخش درمان

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از نیروی انسانی متخصص و متبحر به‌عنوان قوه و موتور محرکه حرکت سازمان‌ها در مسیر افزایش بهره‌وری و بهبود خدمت‌رسانی به جامعه هدف یاد کرد.

به‌ گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مهدی اسلامی در نشست منطقه‌ای مدیران درمان تأمین‌اجتماعی منطقه ۶ کشور که به میزبانی استان فارس برگزار شد، بر تمرکز بیشتر مدیران حوزه درمان در زمینه بهبود کمی و کیفی خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی تاکید کرد و با توجه به رویکرد کلان مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه توسعه خدمات درمانی و صیانت مالی از بیمه‌شدگان در بخش سلامت، پی‌گیری این راهبرد مدیریتی را خواستار شد.

وی افزود: نیروی انسانی متخصص و باانگیزه و منابع مالی به همراه متدها و روش‌ها و ساختار درمان، سه مؤلفه اصلی در فرآیند درمان هستند که در برنامه‌ها و رویکردهای توسعه خدمات درمان، توسعه و ارتقای هر سه مؤلفه یادشده به‌صورت متوازن باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر سختکوش درمان تأمین‌اجتماعی که در خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به‌عنوان مهم‌ترین خدمت سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند، بیان کرد: در حوزه درمان مستقیم، تأمین نیروی انسانی کادر متخصص، پزشکان و پرستاران با همکاری حوزه سلامت کشور مورد توجه است و برنامه‌های متعددی برای جذب و نگهداشت نیروی انسانی متخصص در سازمان تأمین‌اجتماعی در حال پیگیری است.

نشست منطقه‌ای مدیران درمان تأمین‌اجتماعی منطقه ۶ کشور با حضور دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر داریوش پناهی‌زاده مشاور اجرایی معاونت درمان و مدیران درمان و معاونان خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت‌های درمان تأمین‌اجتماعی استان‌های فارس، کرمان، یزد، بوشهر و هرمزگان به میزبانی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی فارس برگزار شد.

در این نشست که با هدف بررسی شرایط ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و هم‌اندیشی در مسیر توسعه و عمق بخشی به خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی برگزار شد، مدیران درمان تأمین‌اجتماعی استان‌های شرکت‌کننده، به بررسی و تحلیل چالش‌ها، مشکلات و مسائل در حوزه‌های معاونت خدمات درمانی، خرید راهبردی، پشتیبانی و توسعه مدیریت پرداخته و موضوعات مختلفی در این حوزه مورد بحث، تبادل‌نظر و هم اندیشی قرار گرفت.

اسلامی، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و پناهی‌زاده مشاور اجرایی معاونت درمان در جریان سفر به استان فارس، با همراهی مسئولان درمان استان از بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهید دکتر بهشتی شیراز و نیز پلی‌کلینیک شهید رضایی بازدید کردند.

کد خبر: 64546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =