صدور بیش از ۲۵۰ مجوز آموزشگاه از ابتدای دولت سیزدهم در لرستان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تا الان ۲۶۹ مجوز جدید صادر کردیم گفت: در حال حاضر۴۷۳ آموزشگاه فعال در سطح استان داریم که توانستیم ۱۳۰ درصد در این حوزه رشد داشته باشیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، حشمت‌الله معتمدی با بیان این که در حال حاضر در حال ارائه دوره‌های آموزشی در روستای هفت چشمه هستیم گفت: چندین خانه مهارت در خرم‌آباد و کل استان ایجاد کردیم که بتوانیم مهارت‌آموزی را در سطح محلات نیز داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که دولت دوازدهم صدور مجوز آموزشگاه‌های آزاد را ممنوع کرده بیان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم طرحی در مجلس مبنی بر تسهیل روند دریافت مجوز، تصویب شد که در حوزه وزارت کار تنها دستگاهی که مجوز صادر می‌کند فنی و حرفه‌ای است که در این حوزه خوب عمل کردیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا الان ۲۶۹ مجوز جدید صادر کردیم و الان ۴۷۳ آموزشگاه فعال در سطح استان داریم که توانستیم ۱۳۰ درصد در این حوزه رشد داشته باشیم. همچنین ۱۸ مرکز ثابت در سطح استان داریم و هر محله و روستایی که درخواست داشته باشد حضور پیدا می‌کنیم.

معتمدی با اشاره به ایجاد چندین کارگاه جدید هوشمند در سطح استان، ادامه داد: کارگاه برودتی در ازنا و خرم‌آباد ایجاد شده که دارای اسپیلت و یخچال‌های جدید است، چندین کارگاه پکیج در خرم‌آباد، بروجرد و ازنا ایجاد کردیم.

وی اضافه کرد: دو پروژه عمرانی مرکز زنان ازنا و مرکز سنجش بروجرد را داریم که ۱۳ سال از کلنگ‌زنی آن‌ها گذشته و تمام تلاش ما این است که امسال درصد قابل توجهی از آن‌ها را پیش ببریم.

کد خبر: 64624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =