بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور سیاه‌پوش شدند

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور در واکنش به حمله جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیست به بیمارستان المعمدانی در غزه که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از هزار نفر از بیماران، کادر درمان و نیز مردم عادی غزه شد، سیاه‌پوش شدند.

به‌گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در پی این اقدام غیرانسانی، مدیران و کارکنان بخش درمان تأمین‌اجتماعی صبح امروز با حضور در تجمع بزرگ کادر درمان کشور در میدان فلسطین، جنایات غیرانسانی صهیونیست‌ها و حملات بی‌شرمانه رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی و مراکز درمانی و امدادگران و کادر درمان در غزه را محکوم کردند.

گفتنی است در یازدهمین روز از حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونسیت به غزه، جنایتکاران رژیم غاصب و اشغالگر که با حمایت کامل و بی‌چون‌وچرای کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، به هیچ یک از اصول انسانی و حقوق بشری پایبند نیستند، شب گذشته در اقدامی مغایر تمام کنوانسیون‌های بین‌المللی؛ بیمارستان المعمدانی در غزه را با موشک‌های اهدایی آمریکا هدف قرار دادند.

در پی این اقدام سبوعانه جنایتکاران صهیونیست و در همدردی با مردم ستم‌دیده فلسطین و نیز کادر درمان فعال در سرزمین‌های اشغالی، تمامی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور امروز سیاه‌پوش شدند.

کد خبر: 64770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =