تاکید سرپرست تیپیکو بر حمایت از صادرات دارویی

سرپرست تیپیکو در جلسه با مدیران صادرات شرکت‌های گروه گفت: تیپیکو حمایت و توجه ویژه‌ای به صادرات دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از تیپیکو، حسین عطار، سرپرست و عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین(تیپیکو)، صبح روز شنبه، ششم آبان‌ در نشست مدیران صادرات شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دارویی تامین با محوریت توسعه محصولات و بازارهای صادراتی حضور یافت.

عطار در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت صادرات و همچنین توسعه محصولات و بازارهای صادراتی و ارزآوری برای کشور، هلدینگ را بازوی حمایتی شرکت‌ها در امر صادرات معرفی کرد.

وی با بیان اینکه محصولات تولیدی در شرکت‌های تابعه تیپیکو از کیفیت بالا و استانداردی برخوردار هستند، گفت: اولویت ما در هلدینگ و شرکت‌های تابعه رفع برخی از کمبودها و نیازهای بازار داخلی است و در کنار آن شرکت‌ها باید توجه ویژه‌ای به امر صادرات داشته باشند.

مدیران صادرات شرکت‌های گروه هم ضمن ارائه گزارشی جامع از وضعیت صادرات شرکت متبوع خود در سال جاری، در خصوص مشکلات و موانع حوزه صادرات با سرپرست تیپیکو گفتگو کردند. در ادامه راهکارهای برخی از مشکلات صادرات در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت و به بررسی و رایزنی در خصوص برنامه‌های توسعه صادرات شرکت‌ها پرداخته شد و همچنین موارد موفق توسعه صادرات در شرکت‌ها به اشتراک گذاشته شد.

در پایان این جلسه از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) به‌ جهت کسب رتبه اول فروش صادراتی در میان شرکت‌های گروه هلدینگ دارویی تامین و همچنین شرکت‌های ماده اولیه ساز بورسی، با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 64997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =