حمایت دولت از رونق سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی کشور

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت مردمی با هدف گسترش عدالت اجتماعی از توسعه سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی حمایت می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در جمع معتمدین و فعالان اقتصادی شهرستان دیواندره با بیان اینکه کردستان قلب تپنده ایران است، بیان کرد: رشادت‌های زنان و مردان کردستانی در دفاع مقدس و طول دوران انقلاب اسلامی برگ زرینی در تاریخ کشور است.

او افزود: کردستان سرزمین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گسترده است و خدمت به این دیار را اولویت می‌دانیم.

مرتضوی با تأکید بر اینکه از هرگونه سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی استقبال می‌شود، گفت: با تدبیر دولتمردان و راهبری آیت‌الله رئیسی نرخ بیکاری در کشور رو به کاهش است و در مسیر توسعه و رشد اقتصادی هستیم.

وزیر کار با تشریح دستاوردهای دولت مردمی در دو سال اخیر، همراهی بخش خصوصی و جامعه کارآفرینان کشور را در ایجاد یک میلیون اشتغال سالانه شایسته تقدیر دانست.

مرتضوی به‌منظور افتتاح طرح توسعه مجموعه ورزشی کارگران سنندج، افتتاح گاوداری یک‌هزار رأسی دیواندره، جلسه با نخبگان شهرستان و بازدید از کارخانه لاستیک بارز با همراهی رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، صبح امروز وارد سنندج شد.

همزمان با برگزاری دور دوم سفر هیأت دولت به کردستان، میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات مردم استان کردستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار وزیر کار و رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و نماینده ویژه وزیر در محل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برپا شده است.

در سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی و جمعی از اعضای هیئت دولت به کردستان، پروژه‌های مهمی همچون راه‌آهن همدان به سنندج، فرودگاه شهرستان سقز، طرح‌های حوزه انرژی، سدسازی و ... به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: 65109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =